Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Moment for life- Prolog grejj :)

Av tildehh berglund - 3 juni 2013 15:55

Namn: Savannah Loé

Ålder: 17 (Jag vet att det står 16 beskrivningen men ändå)

Familj: Mamma/ Graace, Pappa/ Jonathan, lillasyster Zanna och storebror Zayn.

Bästavänner: Ryan Butler och April Adams

 

 

 Zavannah´s liv:

 



Zavannah har det  "perfekta" livet, allt går bra i skolan och hennes föräldrar är rika. Men hon saknar någonting,
mening. Hon presterar alltid bra och får hennes förälrdar att vara Men hon gör ingenting för sin egen skull. En dag kommer det en ny kille till skolan. Han har ett väldigt mörkt förflutet. Är det han som får Zavannah att hitta mening? Kanske... Vem är han? Han är killen med plågat leende, med en skinnjacka som luktar rök,han som döljer sig bakon dom mörka solglasögonen. Han är Justin Bieber

 
 
Ingen bild

Amanda

17 juni 2013 14:42

Hej du ville att jag skulle kolla till din blogg. Så nu har jag läst Prologen och den verkar hur grym som helst :D
Om jag får tid någon gång så ska jag se till att läsa dina kapitel också ;)
Kram//Amanda<3 (biebzznovell.blogg.se & biebzstoory.blogg.se)

tildehh berglund

18 juni 2013 14:04

Tack så mycket, jag älskar båda dina noveller :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tildehh berglund - 1 juli 2013 18:38

Hej! Jag ville bara berätta att jag ska sluta skriva denna novell. För det första så är den tråkig att skriva på och för det andra så har jag börjat skriva på en annan. Den heter Nothing like us. Prolog till Nothing like us. Happie Tudens är en...

Av tildehh berglund - 26 juni 2013 13:34

                                                            
        31 Maj 2012 Zavannah: Bzz...bzz...bzz...Mobilen vibrerade brevid mig i sängen. Jag satte mig trött upp och gnuggade mig ögonen. Mobilen vibrerade fortfarande. "Hej." "Hej, de...

Av tildehh berglund - 18 juni 2013 14:08


                                                            
                                                            
                     30 Maj 2012 Zavannah: Jag slog nummret till Ryan. "Ryan." "Hej, jag ska och bowla med Justin, så jag ...

Av tildehh berglund - 16 juni 2013 19:33

Asså WTF. Jag laddade nyss upp en bild men det var meningen att jag skulle skriva en text till så här är den: Jag heter Tilde Berglund och fyller snart 12 år. Jag är somsagt galen i Justin Bieber. Och jag gillar att skriva också, så jag tänkte att d...

Av tildehh berglund - 15 juni 2013 21:56

29 Maj- 2012 Fredag Zavannah: Just nu låg jag i Justins säng och han satt på pianostolen. Vi hade spenderat varje eftermiddag tillsammans i lite drygt en vecka. Även fast videoklippet var inlämnat sedan två dagar tillbaka så fortsatte vi umgås. V...

Presentation

Zavannah är 16 år och har ett perfekt liv. Men hon saknar någonting. Mening.Hon presterar alltid bra och får hennes föräldrar att bli stolta. En dag kommer det en kille till skolan som ändrar det. Hans namn är Justin Bieber.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards